✆ Kontakt: 61-880 00 77
24 miesiące gwarancji na wszystkie zegarki

FAQ's

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Jeśli masz pytanie, na które nie możesz znaleźć odpowiedzi, skontaktuj się z naszą przyjazną obsługą klienta, która odpowie na wszystkie Twoje pytania


ZEGARKI

Tak, wszystkie nasze zegarki są w 100% prawdziwe. Otrzymasz broszurę z gwarancją / instrukcją do zegarka przy zakupie. Ta broszura wraz z potwierdzeniem odbioru / zamówienia jest twoim świadectwem autentyczności. Na zegarkach nie ma unikalnych numerów seryjnych. Wiesz, że zegarki są prawdziwe, ponieważ kupujesz je od zaufanego sprzedawcy..

Możesz udać się do sklepu zegarmistrzowskiego / zegarmistrza, który może dopasować bransoletę. Ważne jest, aby pójść do autoryzowanego sklepu z zegarkami, który sprzedaje tę samą markę, co zegarek, ponieważ niektóre zegarki wymagają specjalnych narzędzi i wiedzy. Należy pamiętać, że zegarki ceramiczne są bardzo czułe. Niezwykle ważne jest, aby wykwalifikowany zegarmistrz dopasowywał taki zegarek. Nie możesz zwrócić zegarka, jeśli poprawiłeś bransoletę w okresie odstąpienia od umowy.

Otrzymasz kredyt zakupowy na Twoje konto w Sednart w wysokości 20 PLN na następne zakupy, jeśli wyślesz do nas e-mail ze zdjęciem pokwitowania.

Pamiętaj, aby zapisać linki, które zostały usunięte

Możesz przyjść do sklepu z zegarkami, który sprzedaje tę samą markę co Twój zegarek i wymienić baterię, jeśli bateria wyczerpie się w ciągu roku od daty otrzymania zegarka.

Otrzymasz kredyt zakupowy na Twoje konto w Sednart w wysokości 20 PLN na następne zakupy, jeśli wyślesz do nas e-mail ze zdjęciem pokwitowania.

Jeśli kupiłeś ceramiczny zegarek, ważne jest aby wiedzieć, że tak jak cienka filiżanka (wykonana z porcelany), jest bardziej delikatna niż na przykład zegarki wykonane z metalu.

Ceramika jest jednak bardzo odporna na zarysowania i utrzymuje kolor i gładką powierzchnię o wiele lepiej niż zegarki wykonane z metalu. Uważaj na ceramiczny zegarek i nie uderzaj zegarkiem o twarde powierzchnie.

Zegarek składa się z drobnych części mechanicznych, które są połączone z dużą starannością i precyzją. Bez względu na zakup taniego zegarka lub droższego modelu, musisz postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby jak najlepiej korzystać z zegarka i cieszyć się nim przez długi czas:


Unikaj wystawiania zegarka na działanie ekstremalnych warunków, takich jak bezpośrednie światło słoneczne, ekstremalne upały lub ekstremalnie niskie temperatury. Ekstremalne gorąco lub zimno może spowodować, że zegarek nie będzie działał tak, jak powinien, a także skraca żywotność baterii.


Unikaj wystawiania zegarka na działanie wilgotnych warunków, chyba że jest  oznaczony 10 lub 20 ATM. Nigdy nie używaj przycisków ani korony, gdy zegarek jest wilgotny. Jeśli do zegarka dostanie się woda lub pojawi się skroplenie, autoryzowany zegarmistrz powinien natychmiast obejrzeć zegarek, nawet jeśli zniknie skroplenie, elementy zegarka mogą ulec uszkodzeniu.


Kondensacja (skraplanie) w zegarku. Nagłe zmiany temperatury mogą spowodować obniżenie ciśnienia wewnątrz zegarka, co może spowodować kondensację. Jeśli tak się stanie, zobaczysz wodę na szkle po wewnętrznej stronie zegarka. Jeśli ciecz nie jest już widoczna, nie przyjmuj za pewnik, że wyschła. Zegarek należy natychmiast zabrać do zegarmistrza, który może otworzyć zegarek i usunąć wilgoć. Wilgoć może przedostać się do mechanizmu, co doprowadzi do uszkodzenia zegarka. Nawet 10 lub 20 ATM nie jest chronionych przed nagłymi zmianami temperatury. Kondensacja może się zdarzyć w przypadku przeniesienia zegarka z miejsca o temperaturze poniżej 0°C na zewnątrz, do wysokiej temperatury w pomieszczeniu lub jeśli zegarek będzie trzymany w łazience podczas kąpieli pod prysznicem. Niekoniecznie oznacza to wadę fabryczną i nie zawsze można złożyć skargę. Decyduje o tym producent.


Unikaj wstrząsów i uderzeń zegarka. Zegarek jest przeznaczony do normalnego użytkowania. Nie powinieneś spać z zegarkiem.


Unikaj używania perfum, mydła lub innych substancji chemicznych, które mogą uszkodzić zegarek. Substancje chemiczne mogą powodować odbarwienia, zmiany i inne uszkodzenia obudowy, paska lub innych części. Unikaj używania bransoletek na tym samym ramieniu co miejsce noszenia zegarka, ponieważ może to zarysować i spowodować zużycie platerowania.


Unikaj pól magnetycznych lub elektryczności statycznej, które mogą spowodować uszkodzenie mechanizmu zegarka. Zwykle na zegarek nie mają wpływu urządzenia domowe, takie jak telewizory, wieże stereo itp.



Utrzymuj zegarek w czystości. Czyść go miękką szmatką i wodą (tylko jeśli jest wodoodporny). Opłucz zegarek, jeśli był w słonej lub chlorowanej wodzie. Bransoleta powinna być regularnie czyszczona, aby zachować jej wygląd i zmniejszyć zużycie. Zwróć uwagę, że zegarki powlekane są bardziej wrażliwe niż zegarki wykonane ze stali nierdzewnej. Wyczyść je miękką szczoteczką, lekko namydloną. Po każdym czyszczeniu należy użyć suchej, miękkiej ściereczki, aby je wysuszyć.


Skórzany pasek to produkt naturalny, który będzie się zużywać. Jest bardzo delikatny, jeśli chodzi o wilgoć, pot, chemikalia i tarcie. Pasek ma krótką żywotność i powinien (ze względów higienicznych) być zmieniany co 6-12 miesięcy, w zależności od tego, jak często pasek jest używany. Podczas wymiany, teleskopy paska powinny być również sprawdzone lub wymienione.


Bransoleta wykonana ze stali nierdzewnej nie utlenia się i nie wymaga polerowania. Można ją czyścić odrobiną mydła i wody. Uważaj, aby nie umyć jej zbyt dużą ilością wody, ponieważ niektóre z nich nie powinny mieć za dużo kontaktu z wodą. Przeczytaj więcej na temat bezpieczeństwa użycia wody przy zegarku.


Bransoleta i zegarek, który jest platerowany, muszą być starannie pielęgnowane. Platerowana bransoleta jest delikatniejsza niż bransoleta ze stali nierdzewnej. Delikatna obsługa i czyszczenie są obowiązkowe dla wszystkich zegarków i bransolet na rękę. Platerowana bransoletka musi być delikatnie oczyszczona. Platerowana powierzchnia jest wrażliwa na silne tarcie, a ryzyko skrócenia długości życia bransolety jest także wtedy, jeśli mocno ją polerujemy.


Niewłaściwe obchodzenie się z bransoletą jest często główną przyczyną przebarwień metalu.  


Dużym problemem dla niektórych osób jest to, że wydzielają ze skóry substancje chemiczne, które powodują odbarwianie metalu. W niektórych ekstremalnych przypadkach zegarek lub biżuteria zmienia kolor. Niestety nie można nic na to poradzić. Na szczęście, większość ludzi nie ma tego problemu.


Zmiana czasu i daty na zegarku nie powinna być wykonywana między godziną 22:00 a 2:00 (zegarki z datami, zegarki które mają strefę 24-godzinną), ponieważ może to spowodować uszkodzenie mechanizmu w zegarku.

Kamienie i przyciski nie są objęte gwarancją producenta, ale my w Sednart.pl pomożemy Ci z problemem, jeśli kamień na Twoim zegarku lub bransolecie odpadnie w ciągu 3 miesięcy od odebrania zegarka. Możesz iść do zegarmistrza / sklepu i go wymienić.

Wyślij do nas e-mail ze zdjęciem pokwitowania, a dostaniesz na Twoje konto w Sednart kredyt zakupowy o wysokości 20 PLN, który możesz użyć przy następnym zakupie. Pomożemy Ci z maksymalnie 3-ma kamieniami.

Pamiętaj, że zanim wymienisz kamień, potrzebujemy zdjęcia zegarka.

Pamiętaj, że jeśli zegarek jest dostarczany z jakimś problemem, prosimy o natychmiastowy kontakt z nami

Zegarek jest dostarczany w oryginalnym pudełku z książeczką i oficjalną gwarancją producenta.

Przesyłamy również dodatkową gwarancję Sednart.



Zawsze sprawdzaj z tyłu zegarka, aby dowiedzieć się, jaką ma wodoodporność, zanim zaczniesz z niego korzystać!

Termin "wodoodporny" nie jest już używany, ponieważ może wprowadzać w błąd, gdyż zegarki mogą być odporne na wodę w różnym stopniu. Odporność na wodę oznacza, do jakiego stopnia zegarek może stać się mokry, lub przeciwstawić się ciśnieniu, które pojawia się z określonej ilości wody. Jednostka (ATM, Bar, M lub FT) odnosi się do badanego ciśnienia. Liczby te wyjaśniają stopień nacisku, jaki może wytrzymać zegarek i nie oznacza to głębokości, mimo że tak jest to powszechne rozumienie. Nie możesz na przykład zanurkować 50 metrów pod poziomem morza z zegarkiem 5 ATM. Ważne jest, aby pamiętać, że nacisk jest mierzony w warunkach statycznych lub nieruchomych podczas zimnych warunków. Pomiar nie uwzględnia, że nacisk wzrasta wraz z ruchem. Kiedy płyniesz, zwiększasz ciśnienie, po prostu przesuwając zegarek w wodzie.


Gwarancja obejmuje tylko zegarki o wartości 10 ATM lub większej i ważne jest regularne sprawdzanie, czy gumowa uszczelka nie wyschła. Powtarzające się narażenie na działanie chloru, słonej wody lub mydła może wysuszyć uszczelkę i w tych przypadkach, zegarek zacznie przepuszczać wodę.

Proszę zapamiętaj! Nie używaj zegarka pod gorącym prysznicem, w saunach lub gorących kąpielach, ponieważ może to wpłynąć na uszczelkę. Większość zegarków nie nadaje się do pary i ciepła. Kondensacja może wystąpić nawet w przypadku zegarków o wartości 10ATM i wyższych, jeśli są one wystawione na działanie pary i gorących kąpieli. Nagłe zmiany temperatury mogą spowodować obniżenie ciśnienia wewnątrz zegarka, co może spowodować zaparowanie. Jeśli tak się stanie, zobaczysz wodę na szkle po wewnętrznej stronie zegarka. Jeśli płyn nie jest już widoczny, nie należy przyjmować za pewnik, że płyn wysechł. Zegarek należy natychmiast zabrać do zegarmistrza, który może otworzyć zegarek i usunąć wilgoć. Wilgoć może przedostać się do mechanizmu, co doprowadzi do uszkodzenia zegarka. Nawet 10 lub 20 ATM nie jest chronionych przed nagłymi zmianami temperatury. Kondensacja może się zdarzyć w przypadku przeniesienia zegarka z miejsca o temperaturze poniżej 0°C na zewnątrz, do wysokiej temperatury w pomieszczeniu lub jeśli zegarek będzie trzymany w łazience podczas kąpieli pod prysznicem. Niekoniecznie oznacza to wadę fabryczną i nie zawsze można złożyć skargę. Decyduje o tym producent.


Używana jednostka może być różna w różnych częściach świata lub na różnych modelach i stronach w Internecie. Jeden przykład to 30 metrów = 3ATM = 3BAR = 100 stóp, wszystkie oznaczają to samo, tak samo jak 1000 mm = 100 cm = 1 m są naprawdę tymi samymi wymiarami.

Twój zegarek jest oznaczony wodoodpornością, z którą może sobie poradzić.

Proszę spójrz na tył Twojego zegarka!



Odporność (Ciśnienie)

ATM 3 (30m)

ATM 5 (50m)

ATM 10 (100m)

ATM20 (200m)

Pył

Tak

Tak

Tak

Tak

Zachlapanie

Tak

Tak

Tak

Tak

Lekki deszcz

x

Tak

Tak

Tak

Prysznic / silny deszcz

x

x

Tak

Tak

Pływanie

x

x

Tak

Tak

Nurkowanie

x

x

x

Tak

Wilgotność / para

x

x

x

x

Nie jest niczym niezwykłym, że wskazówki zegara nie wracają do zera, zdarza się to sporadycznie. Zwykle jest to po prostu kalibracja właściwych wskazówek. Upewnij się, że stoper zegarka jest ustawiony na zero (przycisk na godzinie 4), wyciągnij koronkę (duży przycisk z boku zegarka o godzinie 3) jeden lub dwa razy. Jeśli teraz naciśniesz jeden z przycisków na godzinie drugiej i czwartej, zobaczysz, że jedna ze wskazówek się porusza. W zależności od tego, w jakiej pozycji znajduje się korona i który przycisk naciskasz, możesz ustawić wskazówki w różnych kierunkach. Po skalibrowaniu wciśnij koronę do końca, a teraz chronograf znajduje się w nowej pozycji zerowej.

Na niektórych zegarkach jest nieco inaczej; wyciągnij koronę do najdalej położonej pozycji. Naciśnij górny przycisk, aby zresetować pierwszą wskazówkę, po prawidłowym ustawieniu naciśnij najniższy przycisk, a następnie zmienisz wskazówkę, którą zresetujesz. Rób to, aż zresetujesz wszystkie wskazówki, które wymagają zresetowania.

Możesz iść do sklepu z zegarkami, który sprzedaje Twoją markę i zapytać zegarmistrza, co zrobić z Twoim modelem, jeśli nie masz pewności.

Pasek nie jest objęty gwarancją producenta, należy zapoznać się z broszurą gwarancyjną znajdującą się w pudełku, w którym dostarczono zegarek. Odbarwienia, zużycie, problemy z zapinką, teleskopami i ogniwami nie są objęte gwarancją.

Pomożemy ci oczywiście, jeśli zegarek został zepsuty przy dostawie, ale musisz natychmiast skontaktować się z nami, jeśli tak jest. Należy pamiętać, że zegarek nie może być używany, a plastikowa osłona musi pozostać na zegarku, abyśmy mogli pomóc w przypadku pękniętej bransolety.

Nie możemy przyjąć i odpowiadać za zegarki, które są zwracane jakoby były nowe, ale są przez Ciebie używane

ZAMÓWIENIE

Wiadomość tekstowa potwierdzająca wysyłkę jest wysyłana do klienta, gdy produkt jest wysyłany z naszego magazynu.

UPS wyśle Ci wiadomość tekstową, gdy pakiet będzie gotowy do odbioru.


Po złożeniu zamówienia w Sednart.pl, opłata za dostawę wynosi 0 PLN.

Jeśli nie odbierzesz przesyłki i zostanie ona nam zwrócona, zostanie naliczona opłata w wysokości 30 PLN, jeśli chcesz, abyśmy przesłali Ci ją ponownie.

Jeśli nie chcesz Twojego produktu, będzie naliczona dodatkowa opłata w wysokości 30 PLN. Kwota ta zostanie odliczona od już dokonanej wpłaty.


Dziękujemy za Twoje zamówienie!

Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia e-mailem lub SMS-em, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@sednart.pl. Chętnie pomożemy Ci dowiedzieć się, co się stało. Najczęstszym problemem jest to, że podałeś nam niewłaściwy adres e-mail.

Pamiętaj, aby zawsze sprawdzać „wiadomości-śmieci”.


Po umieszczeniu produktów w koszyku, kliknij "Otwórz koszyk" w prawym górnym rogu na naszej stronie internetowej.

Napisz kod, w którym jest napisane "kupon" i naciśnij "dodaj kupon". Kontynuuj zakupy, jak zwykle

PRAWO DO WYPŁATY I ZWROTU

Jesteśmy wdzięczni za każde zamówienie, ale wiemy, że czasami zmieniasz zdanie i chcesz zwrócić produkt. Zawsze istnieje 14-dniowy okres na odstąpienie od umowy.

Jeśli zmienisz zdanie, skontaktuj się z obsługą klienta. Prześlemy ci wszystkie informacje potrzebne do zwrotu produktu i formularz zwrotu.


Proszę zwrócić produkt ze wszystkimi dokumentami, takimi jak książeczka gwarancyjna, pudełko itp.

Ubrania można wypróbować, ale nie można ich używać ani prać, żadnych plam, śladów, uszkodzeń ani niczego, co spowodowałoby, że ubrania byłyby nienadające się do sprzedaży.

Okres karencji nie ma zastosowania do produktów higienicznych, które nie są specjalnie zabezpieczone, np. ubrania i biżuteria. 

Zegarki można testować, ale nie używać, aby uniknąć zadrapań i uszkodzeń. Pasek musi mieć ten sam rozmiar, co przy dostarczaniu, nie można zwrócić zegarka, w którym bransoleta została dopasowana. Nie bierzemy odpowiedzialności za zegarek, który jest zwracany jako nowy, ale był używany przez klienta.

Jeśli naprawiłeś lub zmieniłeś zegarek w jakikolwiek sposób, nie jest on do zwrotu. Należy pamiętać, że dotyczy to okresu odstąpienia, a nie reklamacji uszkodzonego towaru przy dostawie.


Po złożeniu zamówienia w Sednart, nie ma opłaty za dostawę.

Jeśli nie odbierzesz przesyłki, a zostanie ona nam zwrócona, zostanie naliczona opłata w wysokości 30 PLN, jeśli chcesz, abyśmy przesłali Ci ją ponownie.

Jeśli nie chcesz Twojego produktu, będzie naliczona dodatkowa opłata w wysokości 30 PLN. Kwota ta zostanie odliczona od już dokonanej wpłaty.


Jeśli używany produkt jest uszkodzony i gwarancja pokrywa uszkodzenie, wówczas produkt powinien zostać naprawiony. Jeśli nie będzie można go naprawić, zaoferujemy nowy produkt, jeśli będzie dostępny w magazynie.

Jeśli produkt nie jest nadal dostępny w magazynie, zaproponujemy podobny model.

Zwrot pieniędzy ma zastosowanie WYŁĄCZNIE, jeśli żadna z powyższych opcji nie jest dostępna.

Pamiętaj, NIE zwrócimy Ci pieniędzy po zakupie zegarka, jeśli już daliśmy Ci kredyt na regulację paska lub wymianę baterii (jeśli zostanie to zrobione 14 dni po dostarczeniu produktu). Zwrot pieniędzy nie ma zastosowania, jeśli produkt został dostarczony ponad 6 miesięcy temu.

Musisz natychmiast skontaktować się z nami jeśli zamówiłeś zły produkt lub otrzymałeś niewłaściwy produkt. Skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@sednart.pl. Rozwiążemy Twój problem.


Pamiętaj! Pewne kolory mogą być trudne do pokazania na zdjęciu z powodu użycia lampy błyskowej itp. Oznacza to, że w rzeczywistości może pojawić się niewielka różnica między kolorem na zdjęciu i kolorem produktu.

Jeśli zmienisz zdanie lub zamówiłeś zły produkt, musisz zapłacić za przesyłkę zwrotną.  


Zapłacimy za przesyłkę, jeśli zły produkt został wysłany do Ciebie lub produkt dotarł zepsuty.


Nie ponosimy odpowiedzialności za żadne koszty, które pojawiają się, jeśli zdecydujesz się zwrócić produkt w inny sposób.

GWARANCJA

Wszystkie zegarki są objęte 2-letnią gwarancją producenta. Sednart.pl ma własną kartę gwarancyjną, która jest wysyłana wraz z zegarkiem. Numer gwarancji jest wysyłany do klienta po rejestracji zegarka na naszej stronie przez klienta. Wszystkie informacje o tym, jak się zarejestrować, przychodzą z zegarkiem.

Sednart ma własnego zegarmistrza. Po zatwierdzeniu naprawy gwarancyjnej przez nasz organ regulujący roszczenia, zegarek zostanie wysłany do naszego zegarmistrza. Czas naprawy różni się w zależności od problemu z zegarkiem i obciążenia zegarmistrza. Normalny czas naprawy wynosi 3-4 tygodni. Skontaktujemy się z Tobą, jeśli pojawią się jakiekolwiek opóźnienia..

Warunki gwarancji mogą się różnić w zależności od producenta. Warunki są podane w instrukcji.



- Uszkodzenia spowodowane złym traktowaniem, nieostrożnym stosowaniem, wypadkami lub innymi wpływami zewnętrznymi.

- Uszkodzenia spowodowane przez wodę w przypadku zegarków wodoodpornych (wodoodporne = 10 ATM lub więcej ATM).

- Uszkodzenia spowodowane naprawą lub inną pracą wykonaną przez kogoś, kto nie jest autoryzowanym sprzedawcą.

- Uszkodzenia plastikowych, gumowych, skórzanych pasków, ogniw i ich powłok.

- Uszkodzenia na szkle, pierścieniu, koronie, kopercie, bransolecie, kamieniach i innych powierzchownych częściach.

Jeśli zegarek działa, ale sekundnik nie porusza się, możliwe jest, że zegarek ma funkcję chronografu, a wskazówka sekund jest stoperem. Stoper rusza po naciśnięciu przycisku na godzinie 2-giej, ale często jest wyłączony, ponieważ korzysta z akumulatora. Sklep z zegarkami może pokazać, jak uruchomić stoper.


W zegarku mogła wyczerpać się bateria, ponieważ czasami między wyprodukowaniem zegarka a przybyciem do klienta upłynął pewien czas. Zegarmistrz może zmienić baterię, jeśli tak jest. Wyślij nam e-mail ze zdjęciem pokwitowania, otrzymasz całą kwotę jako kredyt do następnego zakupu.


Zapamiętaj, że zwrócimy Ci całą kwotę, jeśli bateria wyczerpie się w ciągu 2 tygodni od daty otrzymania paczki.

Otrzymasz kartę gwarancyjną Sednart.pl z produktami, które mają dwuletnią gwarancję

Możesz kliknąć i zarejestrować swój produkt TUTAJ


Jeśli twój produkt jest zbity lub uszkodzony w momencie dostawy, skontaktuj się z nami natychmiast w dziale obsługi klienta Sednart

Okres wycofania wynosi 14 dni w przypadku nieużywanych produktów. Potrzebujemy zdjęcia zepsutego produktu, abyśmy mogli Ci pomóc w najlepszy możliwy sposób.

Jeśli coś stanie się z Twoim produktem po 14 dniach, powinieneś oczywiście skontaktować się z nami, abyśmy mogli zdecydować, co należy zrobić. Ważne jest, aby wysłać do nas zdjęcie uszkodzonego produktu. Prosimy o przesłanie wyraźnego obrazu wadliwej części, ponieważ nie możemy zobaczyć jaki jest problem z zegarkiem, jeśli nie jest on klarowny i jeśli są refleksy na załączonym zdjęciu. Jeśli odkryjesz usterkę na zegarku i będziesz nadal z niego korzystał, nie będziemy wtedy odpowiedzialni za jakiekolwiek szkody, które mogą się przytrafić zegarkowi.

Jeśli produkt ma usterkę objętą gwarancją po rozpoczęciu użytkowania produktu, wówczas produkt zostanie naprawiony. Jeśli nie można go naprawić, otrzymasz nowy produkt lub podobny produkt, jeśli oryginalny produkt nie jest dostępny w magazynie. Otrzymasz zwrot pieniędzy dopiero po 2 naprawach, a ten sam problem będzie się utrzymywać

Subskrybuj newsletter aby poznać aktualne promocje!

Subskrybuj teraz, a poznasz aktualne promocje na SEDNART.pl

Wyświetl koszyk (0)

Twój koszyk jest pusty!

Mogą Cię również zainteresować:....

Pudełko na 3 zegarki Pudełko na 3 zegarki
49 zł

Pudełko na 10 zegarków
69 zł

Pudełko na 12 zegarków
79 zł

Lista życzeń (0)

Twoja lista życzeń jest pusta.

Compare List (0)

Nothing in the compare list!